Functieomschrijving
BeschrijvingVoordat een pakketje op de deurmat ploft, heeft het al een hele reis doorgemaakt. Gelukkig is een deel van de reis geautomatiseerd, maar natuurlijk blijft het ook mensenwerk. En daar kom jij om de hoek kijken. Voor Tempo-Team Performance Management zijn we op zoek naar een collega planner. Met het team zorg jij ervoor dat alles omtrent de capaciteitsplanning goed verloopt.
1+1=3Een aantal grote logistieke bedrijven hebben het slim bekeken. Zij hebben Tempo-Team Performance Management in de arm genomen om te zorgen dat alles op het gebied van de capaciteitsplanning wordt geregeld. Laat dat inderdaad maar aan ons over!
Wat doe je zoal?Je wordt onderdeel van het snelst groeiende onderdeel van Tempo-Team; Tempo-Team Performance Management! Samen met je collega planners zorg jij ervoor dat alles omtrent de personeelsplanning soepel verloopt. Je krijgt een forecast op basis van stuks die verwerkt dienen te worden en baseert daar jouw planning op. Je plant vooruit, houdt rekening met drukke en rustige periodes en je houdt je bezig met de wijzigingen in de dagelijkse planning. Dit houdt in dat je veel aan het schakelen bent met de operationeel medewerkers en collega’s. Met als doel; controle houden over de totale planning.
En wat nog meer? Je bent ook verantwoordelijk voor:
telefonisch of per mail te woord staan van operationeel medewerkers;
zorgen voor het poolbeheer van geschikte kandidaten/medewerkers;
contact met de teamleiders op locatie over de meest ideale planning;
administratieve werkzaamheden, zoals het invoeren van gegevens t.b.v. de planning;
verwerken van vakantieaanvragen etc.
Binnen onze organisatie staat persoonlijke ontwikkeling centraal. Samen met jouw manager ben je hier actief over in gesprek, waardoor je hierin mooie stappen kunt zetten. Naast dat we jou actief ondersteunen in persoonlijke ontwikkeling, kan je een mooi arbeidsvoorwaardenpakket verwachten:
Een jaarcontract met de intentie tot een contract voor het leven;
Een salaris tussen de €2550 - €3000 (afhankelijk van je werkervaring;
Een benefit budget van 12,347% (waarvan 8,5% vakantiegeld) is maandelijks uit te betalen of om flexibel te besteden aan bijvoorbeeld extra vakantiedagen, sport of een fiets;
Een tof onboarding traject op locatie met overnachting én activiteit;
Internetkosten, onkosten- en reiskostenvergoeding.
Krijg je leuke collega’s?
Tuurlijk, stomme vraag 😉 Ze bestaan! Samenwerken en werkplezier gaat bij Tempo-Team hand in hand. Dus ook hier. Je komt te werken met een direct team van collega’s, ook heb je veel contact met collega’s in de regio. Hierdoor is een vraag zo gesteld en hulp altijd dichtbij.
En praktischHet gaat hier om een fulltime baan van 40 uur in de week. Je werkt één of twee dag per week op locatie in Alphen aan de Rijn, één dag per week in Utrecht (centraal gelegen aan de A2), en de rest van de dagen vanuit huis of net wat jij fijn vindt. Lekker hybride dus en je kunt gewoon buiten de filetijden rijden;). Met het openbaar vervoer is het niet heel makkelijk te bereiken, dus eigen vervoer is nodig.
Wie past hier goed?Je hebt talent/ervaring voor plannen en hebt een gestructureerde werkhouding;
Iemand die blij wordt van snel en ad hoc schakelen;
Iemand met een open houding en dienstverlenend karakter;
Jij houdt het hoofd koel, ook in de echt drukke periode;
Jij durft je uit te spreken.
Ben jij klaar om jouw plan skills naar een hoger niveau te tillen en deel uit te maken van ons geweldige Team? Solliciteer dan vandaag nog via onze website. Heb je eerst nog wat vragen? Neem dan contact op met onze Talent Acquisition Specialist Sanne Vink via sanne.vink@randstadgroep.nl of bel naar 06-81333858.
Hoppa! Je hebt de eerste stap gezet naar een nieuwe carrière move! Jouw sollicitatie is goed ontvangen en binnen slechts 2 werkdagen kun je een reactie van ons verwachten. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking.
De Talent Acquisition Specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Maar nog belangrijker, we zijn razend benieuwd naar jou! Wat zijn jouw unieke talenten en wat maakt jou zo speciaal? Het gesprek kan zowel op ons kantoor plaatsvinden als online, afhankelijk van jouw voorkeur.
En dan het tweede gesprek! Hier krijg je de kans om jouw toekomstige manager te ontmoeten en een nog beter beeld te krijgen van jouw toekomstige werkplek. Meestal is er nog een ander persoon aanwezig, afhankelijk van de vacature en afdeling. Het kan een andere manager zijn, een directeur of een collega uit het team. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen ervoor zorgen dat je de perfecte plek vindt die het beste bij jou past.
En dan... tromgeroffel... is het moment daar! Je bent aangenomen! Van harte gefeliciteerd! Wij hebben een passend aanbod voor je klaarliggen, en hebben dus alleen nog een krabbel van jou nodig. Welkom bij Tempo-Team. Met ons speciale onboardingsprogramma zorgen we ervoor dat je je direct thuis voelt in ons bedrijf en helpen we je met een vliegende start van je nieuwe baan. Wij kunnen niet wachten!
Functie: | financieel planner |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2550 – 3000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo Team via sanne.vink@randstadgroep.nl of 31681333858. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwkoopkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwkoop via Nieuwkoopkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nieuwkoopkrant.nl.
© Nieuwkoopkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.