Vacature Parttime logistiek administratief medewerker

Parttime logistiek administratief medewerker in Aalsmeer

Wat ga je doen?

In de functie parttime logistiek administratief medewerker leer je alle kneepjes van het vak. En de specifieke kenmerken van onze logistieke stromen van en naar de Albert Heijn filialen. Je bent een duizendpoot die orde weet te scheppen in de chaos. Je bent het aanspreekpunt voor alle Albert Heijn winkels en je controleert de bestellingen.

Wat ga je doen als parttime logistiek administratief medewerker?

  • Telefonisch en per e-mail contact onderhouden met de AH-filialen over leveringen.
  • Plannen van transport tussen bakkerijen onderling (Interverkeer).
  • Bijhouden van leveringen en contact onderhouden met de chauffeurs tijdens en na de rit. Verwerken van de ritten en administratie van leveringen.
  • Uitdraaien van rit lijsten vanuit ons logistieke IT-systeem (EVO).
  • Oplossen en vastleggen van allerhande problemen in het transport.

Jouw kwaliteiten

Hoe kom je in aanmerking voor de functie parttime logistiek administratief medewerker?

  • Ervaring in de administratie.
  • Je wekelijks op zondag beschikbaar bent (werktijden van 7.00 – 15.00 uur).
  • Kennis van MS-Office (Word, Excel, Outlook).
  • Je beheerst de Nederlandse taal: je werkt met een Nederlands systeem (Master the Dutch language).
  • In het bezit van eigen vervoer: er is geen openbaar vervoer in de buurt.

Wat krijg je ervoor terug?

Ben je helemaal thuis in de administratie? Dan zijn we op zoek naar jou! In Aalsmeer zijn we op zoek naar een parttime logistiek administratief medewerker. Je verdient tussen de € 2.400,- en € 3.100,- bruto per maand (gebaseerd op een 38-urige werkweek).

  • Een bruto-uurloon van € 13,79 , afhankelijk van leeftijd en ervaring.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 vanaf 7 km.
  • Verser dan vers brood met korting
  • Ontwikkelingsmogelijkheden; UBN biedt verschillende cursussen aan om je te kunnen blijven ontwikkelen in je functie.

Waar ga je werken?

Onze opdrachtgever is een familiebedrijf en bakt en verpakt al 125 jaar de heerlijkste bakkerijproducten met de grootste zorg. Ze denken graag mee met onze klanten en zorgen ervoor dat zij perfecte producten kunnen leveren. Zo proberen ze altijd het verschil te maken.



Functie:administratief medewerker belastingen
Startdatum:29-05-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2400 – 3100
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met UBN Uitzendbureau via sophie@ubnuitzendbureau.com of onbekend. Of bezoek hun website https://www.ubnuitzendbureau.com.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwkoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nieuwkoop
  2. Parttime logistiek administratief medewerker UBN Uitzendbureau 29-05-2024

Bekijk ook andere vacatures