Wat ga je doen?
In de functie parttime logistiek administratief medewerker leer je alle kneepjes van het vak. En de specifieke kenmerken van onze logistieke stromen van en naar de Albert Heijn filialen. Je bent een duizendpoot die orde weet te scheppen in de chaos. Je bent het aanspreekpunt voor alle Albert Heijn winkels en je controleert de bestellingen.
Wat ga je doen als parttime logistiek administratief medewerker?
Jouw kwaliteiten
Hoe kom je in aanmerking voor de functie parttime logistiek administratief medewerker?
Wat krijg je ervoor terug?
Ben je helemaal thuis in de administratie? Dan zijn we op zoek naar jou! In Aalsmeer zijn we op zoek naar een parttime logistiek administratief medewerker. Je verdient tussen de € 2.400,- en € 3.100,- bruto per maand (gebaseerd op een 38-urige werkweek).
Waar ga je werken?
Onze opdrachtgever is een familiebedrijf en bakt en verpakt al 125 jaar de heerlijkste bakkerijproducten met de grootste zorg. Ze denken graag mee met onze klanten en zorgen ervoor dat zij perfecte producten kunnen leveren. Zo proberen ze altijd het verschil te maken.
Functie: | medisch-administratief medewerker |
Startdatum: | 28-05-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2400 – 3100 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met UBN Uitzendbureau via sophie@ubnuitzendbureau.com of onbekend. Of bezoek hun website https://www.ubnuitzendbureau.com.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwkoopkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwkoop via Nieuwkoopkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nieuwkoopkrant.nl.
© Nieuwkoopkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.