Functieomschrijving
BeschrijvingWil jij de kans je te ontwikkelen binnen de arbeidsbemiddeling bij het grootste uitzendbureau van Nederland? Voor onze gezellige vestiging zijn we op zoek naar een intercedent die het vak wil leren, je leert het recruitment vak en je gaat met klanten in gesprek, een allround functie dus.
In deze rol leer je om nieuwe prospects met jouw commerciële skills in een kansrijk gebied te binden en help je jouw collega’s van recruitment om de juiste match te maken. Dit doe je vanuit een mooie vestiging waar je samen werkt met een gedreven, jong en energiek team. De unit waarop je terecht komt is heeft als doel het vergroten van de markt in de regio. Dat betekent dat jij je bezig houdt met onder meer met relatiebeheer, sales en recruitment.
wat ga je doen?Goed personeel vinden. En het liefst ook nog snel. Het is iets waar veel bedrijven mee worstelen. Gelukkig ben jij er. Jij laat directies en HR-managers bij interessante organisaties in de regio zien hoe Randstad kan helpen en neemt ze de vacatures van a tot z uit handen. Zo los je niet alleen hun personeelsvraagstukken op, je helpt ook dagelijks mensen aan een mooie baan.
Jouw werk draait dan ook om het invullen van vacatures bij onze klanten. En daarbij wissel je steeds van rol. Je bent het vertrouwde gezicht en de strategische sparringpartner op wie onze klanten rekenen. Binnen Randstad ben je de drijvende kracht en regisseur als het gaat om het zoeken van de beste kandidaten. Zijn de juiste mensen gevonden? Dan bereid je ze met vragen of een rollenspel goed voor op hun gesprek bij de klant. Want je wilt natuurlijk wel dat het klikt: jouw doel is langdurige samenwerkingen tot stand brengen. Tussen de klant en de flexwerker, tussen de flexwerker en Randstad, tussen Randstad en de klant.
met wie werk je samen?In de eerste plaats met de andere commercieel intercedent in je team. Maar omdat jij zoveel verschillende rollen vervult, werk je ook nauw samen met allerlei collega’s binnen Randstad; intercedenten, recruiters en je operationeel manager met wie je je targets bespreekt. Natuurlijk sta je ook heel dicht bij je klanten. Je houdt continu een vinger aan de pols!
over jougedreven om altijd voor het beste resultaat te gaan; voor de klant, de flexwerker én Randstad;
commerciële mind set;
een kei in plannen, organiseren en prioriteren;
overtuigende gesprekspartner die makkelijk schakelt tussen verschillende niveaus, van directie tot flexkrachten;
minimaal MBO niveau 4 diploma met HBO werk- en denkniveau (je bent bereid om een assessment te maken voor het aantonen van het werk- en denkniveau);
flexibel: je hebt de souplesse om verschillende rollen tegelijk te vervullen en goed om te gaan met de wisselende werkdruk.
Al meer dan een halve eeuw brengt Randstad mens en werk bij elkaar. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Bij ons kies je dan ook niet voor een baan, je kiest voor een carrière. Er zijn volop mogelijkheden voor persoonlijke groei en je vindt een grote diversiteit aan functies binnen heel Randstad Groep. Dit biedt jou als intercedent interessante carrièreperspectieven: 80% van ons hoger management is binnen onze eigen organisatie opgeklommen.
dit bieden we joueen salaris van €2550 en €3000 bruto per maand met de mogelijkheid om binnen een jaar een stap te maken;
een benefit budget van 12,347% (waarvan 8,5% vakantiegeld) om flexibel te besteden aan bijvoorbeeld extra vakantiedagen, sport of een fiets;
€750 netto om te besteden aan een arbo verantwoorde thuiswerkplek;
een interessante bonus en aandelenregeling;
focus op jouw groei en ontwikkeling. Wij bieden veel opleidingen en doorgroeimogelijkheden;
25 vakantiedagen én de mogelijkheid om maximaal 5 weken bij te kopen;
alles goed geregeld rondom je pensioen, laptop, telefoon, woon-werkverkeer en zakelijk reizen.
Help jij onze klanten aan de beste talenten en draag je zo bij aan succesvolle samenwerkingen? Neem contact op met Isabelle Oey; isabelle.oey@nl.randstad.com of via +31630840604
Fijn, de eerste stap is gezet! Je hebt je sollicitatie afgerond en deze is bij ons binnen gekomen. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op per mail of telefoon. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking.
De talent acquisition specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Daarnaast zijn wij benieuwd naar wie jij bent en naar wat jouw talenten zijn. Dit gesprek kan zowel op kantoor als online plaatsvinden.
Het tweede gesprek is in ieder geval met jouw toekomstige manager. Zo krijg je nog meer beeld en gevoel bij jouw werkplek. Vaak zit hier nog een tweede persoon bij en die persoon is afhankelijk van de vacature en afdeling. Soms is dit met een andere manager, een collega uit het team of een andere talent acquisition specialist. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen samen echt kijken welke plek het beste bij jou past!
Yes, je bent aangenomen! Wij zorgen voor een passend aanbod, jij hoeft alleen maar digitaal te tekenen. Welkom in het team en bij Randstad ;-). Met een mooi onboardingsprogramma voel jij je direct thuis bij ons bedrijf en helpen wij je verder in de start van je baan.
Functie: | Arbeidsbemiddelaars en uitzendbureaumedewerkers |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2550 – 3000 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad Nederland via julia.barte@randstadgroep.nl of 31657935653. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwkoopkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwkoop via Nieuwkoopkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nieuwkoopkrant.nl.
© Nieuwkoopkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.