Vacature Executive assistent verkoop

Executive assistent verkoop in Aalsmeer

Een executive assistent verkoop worden in een wereld van luxe jachten. Dat klinkt toch wel als een interessante rol in een bijzondere industrie. Als jij een ondersteuner pur sang en integer bent, dan zou dit zomaar jouw nieuwe baan kunnen worden. 

Wat krijg jij?

Een meer dan goed salaris, dat met jou wordt besproken tijdens de sollicitatieprocedure, maar denk aan zo'n €3300,- tot €5000,- bruto op fulltime basis. Plezier in je werk hebben en een goede balans tussen werk en privé zijn minstens zo belangrijk. Des te meer jij het naar je zin hebt, des te beter jouw bijdrage aan de projecten.

Verder:

  • Een inspirerende werkomgeving aan de wereldtop van de luxe jachtbouw.
  • Een informele werksfeer, op een scheepswerf met leuke activiteiten, veel gezellige events en een wekelijkse bootcamp.
  • 27 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis).
  • Pensioenopbouw via Bedrijfstakpensioenfonds Metalektro.
  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie bij een organisatie die volop in beweging is.
  • Parkeren kan bij het pand en is gratis.
  • Elke jacht is custom made naar de wensen van de klant en kan niet bestaan zonder jouw bijdrage. Er zit dus altijd een stukje van jezelf in. Dat geeft een gevoel van trots en verantwoordelijkheid. En dat is misschien nog wel het belangrijkste.

Functieomschrijving

Als executive assistent verkoop zorg jij er mede voor dat de meest luxueuze en hoogkwalitatieve superjachten van de wereld in Nederland gebouwd kunnen worden. Je ondersteunt de verkoopdirectie bij het uitvoeren van alle verkoopactiviteiten voor de nieuwbouw van de luxe jachten.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Agenda- en mailboxbeheer van de drie verkoopdirecteuren. Je maakt zelf een inschatting van prioriteiten, plant afspraken en bereidt deze voor en checkt of betrokkenen zich aan afspraken en deadlines houden.
  • Tijdig en accuraat vervullen van administratieve en ondersteunende taken.
  • Voorbereiden, agenderen, notuleren en verspreiden van notulen van diverse vergaderingen en presentaties.
  • Actief meedenken en meewerken aan in- en externe verkoopprojecten en activiteiten die bijdragen aan een optimale klantervaring.
  • Samenstellen en onderbouwen van klant portfolio’s.
  • Bijhouden van alle gegevens in systemen.
  • Regelen van reizen, rondleidingen en (klant)bezoeken.
  • Zorgdragen voor een optimale afhandeling van marketing gerelateerde acties.
  • Ondersteunen van collega’s waar nodig.

Met elkaar zet je een droom op de golven. Het hele proces van de aankoop tot de oplevering van een jacht is een ervaring op zich; dat betekent dat het roer een aantal keren om kan gaan en dat men streeft naar operational excellence. 

De organisatie:

Toegewijd aan op maat gemaakte superjachten van het hoogste kaliber. Dit familiebedrijf kreeg bij het honderdjarig bestaan in 2006 het predicaat 'Koninklijk', een titel die exclusief wordt toegekend aan bedrijven die zich hebben onderscheiden op het gebied van kwaliteit en vakmanschap. Er zijn zes werkmaatschappijen en elke speelt een gespecialiseerde rol in het totale jachtbouwproces en investeert voortdurend in vakmanschap, veiligheid en de allernieuwste technologieën. Alle medewerkers delen een passie voor hun werk, een sterk geloof in hun eigen en elkaars capaciteiten en de drive om de allerbeste te zijn in wat ze doen. Zij voelen zich verantwoordelijk voor hun eigen inspanningen en hebben ook veel plezier in hun werk.

Wat breng jij mee?

Anticiperend vermogen en stressbestendigheid zijn zeer belangrijke eigenschappen van alle leden van het team. Deze functie van executive assistent verkoop vraagt dan ook om sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden, aandacht voor detail en de capaciteit om meerdere taken tegelijkertijd uit te voeren. De privacy van de klanten staat bovenaan, integriteit is daarom van het hoogste belang. Een verklaring van goed gedrag maakt deel uit van de procedure. En ook belangrijk: 

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als assistent in een klantgerichte internationale werkomgeving.
  • Sterke vaardigheden in Office 365 (waaronder Teams en Excel) en CRM systemen (waaronder Salesforce).
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels.
  • Beschikbaar vanaf juni t/m oktober, ter vervanging van zwangerschapsverlof, fulltime, 40 uur per week is vereist. 

Enthousiast geworden van deze functie? Is deze baan jouw op het lijf geschreven? Solliciteer dan vandaag nog. 



Functie:Administratief secretarissen en uitvoerende secretarissen
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Antenna via aalsmeer@antennagroep.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwkoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nieuwkoop
  2. Executive assistent verkoop Antenna 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures