Vacature Binnendienst Medewerker Verkoop / Administratie

Binnendienst Medewerker Verkoop / Administratie in Nieuwkoop

Binnendienst medewerker verkoop / administratie

Nieuwkoop

Korte omschrijving

Ben jij juridisch aangelegd en heb jij zin om binnen een hecht familiebedrijf te werken? Dan is deze functie wat voor jou!

Functie omschrijving

Als juridisch onderlegde binnendienst medewerker verkoop/ administratie ben je betrokken bij de vastlegging van afspraken in verkoopcontracten. Het is belangrijk dat je nauwkeurig kunt werken, zowel administratief als juridisch goed onderlegd bent en kunt multitasken. Je beschikt over een klantvriendelijke en dienstverlenende instelling, zodat je jouw collega's goed kunt ondersteunen. Binnen een klein hecht team, verdiep jij je daarnaast in juridische aangelegenheden voorkomend in het gehele bedrijf. Zoals bijvoorbeeld op het gebied van inkoop & HR en adviseer en implementeer je bevindingen.

  • Contract bevestiging brieven opstellen en verzenden met daarin aandachtspunten voortgekomen uit verkregen verkoop contracten;
  • Afhandeling binnen gekomen schrijven t.a.v. contractafhandeling i.o.m. buitendienst medewerker Verkoop;
  • Assisteren bij verkoopgesprekken, ten aanzien van wet- en regelgeving;
  • Opstellen van meer-/minderwerk in overleg met de werkvoorbereiding;
  • Allerlei afdelingen binnen de juridische tak ondersteunen, bijvoorbeeld debiteurenbeheer en personeelszaken;
  • Dagelijks binnenkomende e-mails nalezen- afhandelen i.o.m. buitendienst medewerker Verkoop.

Functie eisen

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau. Opleidingen waarvan wij denken dat deze goed aansluiten bij de functie zijn: Bedrijfsrecht, Contractenrecht, Arbeidsrecht, Rechten, Contract Management, Management Economie & Recht.
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie of je bent in het bezit van een opleiding;
  • Je bent punctueel, kritisch, zelfstandig en gaat georganiseerd te werk;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent bereid om te leren en evt. in de toekomst de nodige scholing te behalen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal perfect, en de Engelse taal goed.

Bedrijfsprofiel

Je komt te werken bij een hecht familiebedrijf, die gespecialiseerd is in betonstaalconstructies. Het bedrijf is actief binnen heel Nederland.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een goed salaris conform de cao Bouw & Infra, salaristabel UTA (o.v.v. overgang naar ander CAO in de toekomst);
  • Per jaar 30 vakantiedagen + 13 dagen welke verdeeld over 13 periodes worden uitbetaald;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Een gevarieerd en gezellig team.

Rogier van Bloois



Functie:administratief medewerker binnendienst
Startdatum:19-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Coöperatie Kraamconnect U.A. via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwkoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwkoop
  2. Binnendienst Medewerker Verkoop / Administratie Coöperatie Kraamconnect U.A. 19-11-2023

Bekijk ook andere vacatures