Administratief medewerker
Neem contact met ons op
Administratief medewerkers opgelet! Wij hebben de perfecte uitdaging voor jou. Ben jij die vakkundige en opgewekte collega en wil jij bijdragen aan veilig en gezonde omgeving?
Lees dan snel verder!
De overtuiging van SOCOTEC is dat iedereen recht heeft op een gezonde leef- en werkomgeving. Vanuit deze overtuiging heeft SOCOTEC een aanpak ontwikkeld om problemen op het gebied van klimaat-, lucht-, en waterkwaliteit aan te pakken. Inmiddels is SOCOTEC marktleider op het gebied van advies voor gezonde gebouwen. Binnen SOCOTEC wordt er gewerkt in vakkundige, marktgerichte teams. Op dit moment werken er in totaal ruim 160 goed opgeleide professionals binnen SOCOTEC voor verschillende grote opdrachtgevers zoals grote vastgoedorganisaties, installateurs, overheid en ziekenhuizen. Voor ons Bedrijfsbureau in Reeuwijk zoeken wij een administratief medewerker!
Dit ben jij
Als administratief medewerker ben je de organisatorische spil van het team. Je draagt de verantwoordelijkheid voor de juiste administratieve verwerking van de contracten, bewaakt de voortgang, zorgt voor een nauwkeurige projectadministratie en bent het eerste (telefonische) aanspreekpunt van onze klanten. Alles doe je in nauw overleg met de project en contractmanagers; jullie vormen samen een team die de adviseurs, monteurs en inspecteurs in staat stellen hun werk te doen.
Teamwork vind je belangrijk en wij ook!
Zo ziet je dag eruit
Dagstart: Begin je dag met een heerlijke kop koffie of thee (we hebben beide beschikbaar!)) en maak je klaar voor de dag. Bespreek eventuele belangrijke zaken met je team en stel doelen voor de dag vast.
Mailbox checken: Start je administratieve taken door de mailbox te checken op inkomende berichten. Beantwoord vragen en verwerk verzoeken volgens prioriteit.
Monsteruitslagen verwerken: Neem de tijd om monsteruitslagen accuraat te verwerken. Zorg ervoor dat alle resultaten correct worden gedocumenteerd en eventuele vervolgstappen worden vastgelegd. Na het verwerken van de monsteruitslagen, geef je het benodigde vervolg aan de resultaten.
Vragen van de mailbox beantwoorden: Sta klaar om vragen vanuit de mailbox te beantwoorden en zorg voor een snelle en adequate opvolging van verzoeken. Houd communicatielijnen open en zorg voor een goede opvolging.
Jouw profiel
Wat bieden wij?
Sollicitatieproces
Wij houden van snel schakelen. Kom bij ons langs voor een kop koffie en ontmoet ons vakkundige, gedreven en enthousiaste team! Is er een klik? Dan pakken we door. Stuur jouw (korte) motivatie en CV naar onze HR-afdeling t.a.v. : of bel naar dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Dit kun je van ons verwachten, zodra je solliciteert:
Functie
Administratief medewerker
Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 17-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SOCOTEC via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwkoopkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwkoop via Nieuwkoopkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nieuwkoopkrant.nl.
© Nieuwkoopkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.