Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Woerdense Verlaat

Ben jij op zoek naar een dynamische werkomgeving waar je veel zelfstandigheid krijgt en ook ruimte is voor leuke uitstapjes? Solliciteer nu!

De office manager is heel blij als jij er bent want jij kan haar goed ondersteunen bij het up to date houden van alle gegevens betreft een bouwproject. De ene dag zijn het noteren van de gewerkte uren van het inlenend personeel en zo moet je de inkoop van materialen bijhouden. Het is ook prettig als jij niet weg schrikt van werkdruk want wanneer jullie samen ‘s middags weg gaan naar een grote oplevering van een opdracht, dan weet jij welke prioriteiten er ‘s ochtend moeten gebeuren.

Veel personeel wat voor jullie werkt spreekt Engels dus het is fijn als je daar al ervaring mee hebt. Wanneer een dossier niet compleet is dan is het jouw taak om te zorgen dat zij dit aanleveren. De opdrachten kunnen verschillen van een bouwproject van een kantoorpand van 5 verdiepingen tot het produceren van houtskeletbouw voor vakantiehuisjes. Voor het noteren van gegevens is jouw ervaring met Excel heel belangrijk. Jij zal geregeld formules en tabellen moeten maken om het project nauwkeurig in de gaten te houden.  Verder is het van belang dat je enige kennis hebt van boekhouden. Je gaat namelijk ook veel factureren. Op het moment dat je start in deze functie zullen dinsdag en vrijdag je vaste inwerkdagen worden.

Over de opdrachtgever

Jouw werkgever is sterk aan het groeien in de bouwsector. Zij hebben jarenlange ervaring in het bouwen van faciliteiten voor MKB bedrijven. Daarnaast hebben zij goede connecties in het buitenland voor het werven van bouwpersoneel. Jouw collega's zijn transparant, maken tijd voor een grapje maar ook zal je meegaan met een centrale oplevering van een project. Uitdaging, dynamisch en ontwikkeling vatten het goed samen!

Eisen

  • Je bent pragmatisch ingesteld en weet goed prioriteiten te stellen
  • Je bent stressbestendig, flexibel en kan goed overweg met Excel
  • Dagelijks Engels spreken schrikt jou niet af
  • Ervaring met werken in de bouwsector is een pré

Wat wij bieden

  • Je hebt veel zelfstandigheid
  • Mooie uitdagende functie waar je in kan groeien
  • Je kan op termijn thuiswerken 
  • Je krijgt een laptop en telefoon van de zaak
  • Je wordt uitgenodigd bij openingen van bouwlocaties of opleveringen van projecten
  • Naast de open communicatie gaat het team ook graag samen op stap, bijvoorbeeld een kookworkshop


Functie:Administratief medewerker
Startdatum:17-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2300 – 2800
Uren per week:16 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Luba Uitzendbureau Woerden via woerden@luba.nl of 348411989. Of bezoek hun website https://www.luba.nl.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwkoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nieuwkoop
  2. Administratief medewerker Luba Uitzendbureau Woerden 17-05-2024

Bekijk ook andere vacatures