Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Mijdrecht

Gezocht: administratief medewerker. Op de serviceafdeling van deze koffiebranderij werk je samen met de planners en jij zorgt voor een goede administratie van de werkbonnen van de monteurs en alles wat daarmee samenhangt.

Wat krijg jij?

Een vaste baan, direct een contract! Als administratief medewerker kun je hier 32 of 40 uur per week werken. Er wordt hier open en eerlijk met elkaar gecommuniceerd. Iedereen helpt elkaar om het werk af te ronden en je werkt met een heel mooi product en in een eigen branderij. Je krijgt een afwisselende functie met verantwoording. En er is meer: 

  • Een passend salaris, afhankelijk van de ervaring die je meebrengt, tussen €2600,- en €2900,- bruto per maand op fulltime basis.  
  • Premievrij pensioen.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.  
  • Doorgroeimogelijkheden. 
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. opleiding en training (Inclusief het volgen van een barista cursus).
  • Gezellige borrels en diverse (team) uitjes. 
  • Elk kwartaal je eigen koffie of thee naar keuze.

Functieomschrijving

In de rol van administratief medewerker houd jij je bezig met de administratie die de werkzaamheden van de service monteurs met zich meebrengt. Jij verwerkt tijdig en correct de administratie in het ERP systeem en je bent het directe aanspreekpunt voor collega’s van de financiële administratie voor vragen over de facturatie van service en contracten. Het bedrijf verzorgt een interne opleiding als je start, zodat je goed bent ingewerkt. In deze functie rapporteer je aan het Head of Services Benelux. 

Wat ga je doen als medewerker serviceadministratie? 

  • Controleren, verwerken en beoordelen van de servicebonnen. 
  • Ondersteunen bij belacties vanuit de planning.
  • Afmelden van servicebonnen bij externe leveranciers.
  • Beheren van klantapplicaties.
  • Telefonisch te woord staan van klanten en collega's. 

De organisatie is sinds 1822 een koffiebranderij en gespecialiseerd in echt lekkere koffie! Niet alleen door de bijzondere koffie en moderne apparatuur, maar ook de persoonlijke service is bijzonder. Dit verzorgt men met behulp van een geweldig team aan gepassioneerde medewerkers. In verband met uitbreiding ontstaat deze functie van administratief medewerker. 

Wat breng jij mee?

  • Jij bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar, relevante werkervaring als administratief medewerker is handig. 
  • Jij hebt gevoel voor cijfers en vindt het een uitdaging om de administratie elke keer weer op orde te houden en kloppend te krijgen.
  • Mbo werk- en denkniveau.  

Als jij houdt van aanpakken, goed kan communiceren en affiniteit hebt met systemen en het liefst met ERP systemen dan past deze functie jou goed. Ook ben jij iemand die graag Initiatief neemt en het fijn vindt om "puzzels" op te lossen en meedenkt in oplossingen, verbanden kan leggen en logisch nadenkt. Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

Heb jij bijvoorbeeld ervaring in de horeca en zoek je een administratieve baan? Dan zijn wij op zoek naar jou. Push de sollicitatie button!



Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Antenna via aalsmeer@antennagroep.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwkoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwkoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nieuwkoop
  2. Administratief medewerker Antenna 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures